Korte terugblik: mooie recensie van ‘De eerzaamheid van Eenzaamheid’

We zijn al volop bezig met de voorbereidingen voor ons nieuwe stuk, maar altijd leuk om nog even terug te blikken naar voorgaande voorstellingen. In de nieuwsbrief van Spirare stond een recensie van het vorige stuk, ‘De eerzaamheid van Eenzaamheid’.

Waan-zinnig Theater, de theatergroep waarin enkele LifeTrackers onder leiding van LifeGuide Silvie spelen, maakt kunstzinnige, maatschappij-kritische voorstellingen met een vleugje humor. De groep heeft tijdens ons afgelopen Dropout Festival het geweldige theaterstuk ‘De eerzaamheid van eenzaamheid’ neergezet. Het was een prachtige voorstelling en Spirare is ontzettend trots op Silvie en LifeTrackers! Dat het stuk ook indruk heeft gemaakt op toeschouwers, bleek uit de lovende reacties – “Wat een emotievol en indrukwekkende voorstelling”, “Dit had ik niet willen missen”, “Ik heb een traantje moeten wegpinken, zo herkenbaar en van deze tijd”- , die zelfs de mailbox van Spirare bereikten. Zoals hierboven aangegeven, zal Waan-zinnig Theater tijdens het eindejaarsfeest voor LifeTrackers een stuk opvoeren. Silvie heeft wederom een ‘waanzinnig’ script geschreven: Een Gelukkig Gezin speelt zich af met Kerst. De familie Jenssen is bij elkaar gekomen voor het kerstdiner. De ouders zijn ervan overtuigd dat er iets mankeert aan hun dochters; daarom hebben zij levenscoach Barry ingeschakeld. De dochters zijn zeer vervelende tieners die niet functioneren in de maatschappij… of is er iets anders aan de hand? Het kerstdiner loopt dan ook niet zoals gepland. De voorbereidingen en repetities zijn al in volle gang; we verheugen ons nu al op!